
gru 3, 2021
Butik franczyza to jeden z lepszych sposobów na handel odzieżą. Ubrania i obuwie to chyba najchętniej kupowane towary w sklepach. Dlatego sklep z odzieżą często okazuje się bardzo trafionym pomysłem na biznes, ciesząc się dużym zainteresowaniem wśród klientów. To zainteresowanie może być jednak jeszcze większe.
Podkręcić je można na przykład sprzedając ubrania znanej i cenionej marki. Otwarcie butiku z renomowaną odzieżą jest możliwe dzięki podjęciu współpracy franczyzowej. Taka współpraca oznacza między innymi regularne dostawy wysokiej jakości towaru, budowana przez lata świadomość marki i rzesze oddanych klientów.
Franczyza to ścisła i nieustanna współpraca pomiędzy dwoma przedsiębiorcami (podmiotami gospodarczymi), którzy są niezależni od siebie, zarówno pod kątem prawnym, jak i finansowym. Wszelkie zasady współpracy określa ściśle umowa zawarta między franczyzodawcą (który udostępnia koncept biznesu na licencji) a franczyzobiorcą (który korzysta ze sprawdzonego biznesu ponosząc z tego tytułu opłaty).
Istnieje wiele marek odzieżowych, które umożliwiają zawarcie współpracy franczyzowej i sprzedaż produktów ze znanymi i lubianymi markami, na przykład: 4F, Medicine, Wólczanka, Orsay, Calvin Klein, Mohito, Reserved, Intimissimi, Gatta, New Yorker, a także bardziej ekskluzywne marki oferowane przez agencję GoPoland.
Odzież sprzedaje się znakomicie. Moda wciąż się zmienia, trendy ewoluują, a tymczasem popyt nie spada. Oznacza to, że otwarcie butiku może być naprawdę genialnym pomysłem na osiągnięcie sukcesu i zysków. Franczyza zatem to świetny pomysł, gdyż konsumenci znacznie chętniej wybierać będą ubrania ometkowane znanymi markami, które są już przez nich sprawdzone i ich jakość jest satysfakcjonująca dla nich.
Wejście na lokalny rynek z butikiem odzieżowym i ofertą markowych ubrań to znacznie łatwiejszy start biznesu niż zaczynanie od zera z tak zwaną marką “no name”. Świadomość marki jest już zbudowana, a jakość oferowanej odzieży sprawdzona i doceniana, przez co klienci sami przychodzą do takiego butiku.
Najnowsze komentarze